CUSTOMER ANALYZER©
jedinečný nástroj pro rychlé poznání vašich zákazníků
během 30 vteřin poznáte osobnostní typ vašeho zákazníka
získáte 7 doporučení jak komunikovat s tímto zákazníkem, abyste snáze uzavřeli obchod
Proč je dobré poznat zákazníka?
Zakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©
VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER© |
Díky CUSTOMER ANALYZER©:1. Splníte snáz svůj obchodní plán. 2. Budete dělat jen smysluplné aktivity. 3. Budete mít lepší vztahy s vašimi zákazníky. 4. Zkrátíte čas potřebný na uzavření obchodu. 5. Vaši zákazníci vás ocení. 6. Zvýšíte svou obchodní úspěšnost. 7. Vyděláte více peněz. |
Jak funguje CUSTOMER ANALYZER© – návodZakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER©
|
Co musíte udělat a co dostanete?1. Zaregistrujte se a získáte příslušnou licenci na využívání jedinečného nástroje na poznávání lidí. 2. Odpovíte jen na 14 jednoduchých otázek a během přibližně 30 vteřin poznáte vašeho zákazníka. 3. Získáte 7 specifických a osvědčených doporučení, jak s vaším zákazníkem jednat. 4. Zjistíte 21 specifických slov, které pozitivně působí na podvědomí vašeho konkrétního zákazníka. 5. Vytvoříme za vás obchodní strategii zaměřenou na vašeho konkrétního zákazníka.
|
Princip fungování Customer Analyzer©?
Customer Analyzer© je aplikace určená k rozpoznání specifických vlastností vašich zákazníků. Je založena na principech kognitivní psychologie, biologie a behaviorální ekonomie. Pomocí jedinečných sad otázek a subjektivních odpovědí analyzuje konkrétního zákazníka.
Customer Analyzer© vznikl na základě více jak 20-ti letého neuro výzkumu, při kterém jsme posuzovali vliv více jak 30 000 českých slov na náš mozek. Ten se skládá ze tří částí, které ovládají naše chování, naše myšlení a rozhodování. To je určeno souhrou instinktivní reakce mozkového kmene, emocionálního, impulzivního limbického systému, a chladného, racionálně reagujícího velkého mozku. Je vědecky podloženo, že každý z nich se drží svých vlastních velmi specifických pravidel „hry“, která způsobují individualitu a odlišné potřeby každého zákazníka. V aktuální verzi pracujeme s 1223 slovy u nichž jsme zaznamenali průkazné podprahové působení na jednu část našeho trojjediného mozku. Identifikovali jsme 463 v praxi osvědčených doporučení a obchodních postupů. U nás žádný zákazník není stejný.
VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER©
Zakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©